Reklamace
Zboží je možné vrátit do 14 dní od přijetí objednávky bez udání důvodu. Tímto způsobem přijmeme pouze paruky nenošené, bez odstřižené síťky, na paruce musí být nepoškozená původní visačka. Paruka musí být bez známek poškození a bez známek úprav zákazníkem.
V případě dodání vadného, nesprávného zboží je nutno nás co nejdříve kontaktovat, aby tato nepříjemnost mohla být co nejdříve vyřešena. V případě, že se do 24 měsíců od zakoupení námi nabízeného zboží, projeví vada s původem na naší straně, má zákazník právo na kompletní vrácení peněz. V tomto případě uhradíme i náklady na poštovné k Vám i zpět.
Jak vrátit nebo reklamovat zboží?
1. Zboží pečlivě zabalte a zašlete na adresu: Parukydoruky s.r.o., Kašparovo náměstí 2254/4, Praha, 18000
2. O Vašem vrácení zboží nás informujte na email parukydoruky@gmail.com
Do předmětu zprávy uveďte Vrácení zboží nebo Reklamace
Do emailu uveďte číslo objednávky a název produktu, cenu, Vaše jméno, adresu, telefonní číslo a číslo bankovního účtu, kam si přejete vrácené peníze zaslat. V případě vrácení zboží je doprava zboží zpět k nám hrazena kupujícím.
V případě uznání reklamace Vás budeme informovat a do 14 dnů od obdržení reklamovaného zboží peníze za reklamaci nebo vrácení zboží zašleme na Vámi uvedený účet.
Parukydoruky.cz